fredag den 14. marts 2014

Pingvin kage og piratskib

Efter flere ugers blog pause, er jeg så på igen. Jeg lovede for meget lang tid siden at jeg ville lægge den anden kage og frugt skibet fra vores søns fødselsdag på. Her er de så. Kagen er betrukket med fondant og alle figurer har jeg også lavet i  fondant. Selve kagen er chokolade bunde med murkroner og jordbær mousse i mellem :-) 

Jeg har så meget til at lægge på bloggen, som jeg glæder mig til at vise jer, LO, tags, æsker og historier fra convention og meget snart mere om det nye scrapforum, scrapklubben.dk






2 kommentarer:

  1. WAUW hvor er de fine dine kager, er der noget, du ikke kan lave ellers? ha ha ha. Glæder mig til at høre mere om, hvad alt det er for noget snart????

    SvarSlet
  2. Superfin kage og søde små detaljer :-). Melonskibet er også superflot!

    SvarSlet